Ders Adı / Ders Kodu
Saatler
Kredi
AKTS

İşletmelerde Proje Yönetimi

MAN473

Proje seçimi, proje yöneticisinin rolü, proje organizasyonu veplanlaması,bütçeleme ve maliyet tahmini, zaman yönetimi, kaynak dağıtımı, bilişim sistemlerini kullanarak proje izlenmesi,, denetlenmesive projenin sona erdirilmesi.Takım bazlı projelerde proje liderliği,çatışma çözümü ve iletişim becerileri, risk analizi ve problem çözme hususlarına odaklanma.

( 2 + 2 + 0 )
3
6

AKTS

6

Kredi

3

Saatler

(2 + 2 + 0 )

BİLİŞİM SİSTEMLERİNİN TEMELLERİ

MIS221

( 3 + 0 + 0 )
3
7

AKTS

7

Kredi

3

Saatler

(3 + 0 + 0 )

BİLİŞİM SİSTEMLERİ ANALİZİ VE TASARIMI

MIS222

( 2 + 2 + 0 )
4
7

AKTS

7

Kredi

4

Saatler

(2 + 2 + 0 )

KURUMSAL MİMARİ

MIS324

( 3 + 0 + 0 )
3
6

AKTS

6

Kredi

3

Saatler

(3 + 0 + 0 )

Bilişim sistemleri için strateji, yönetim ve kazanım

MIS325

Kıdemli yönetici bakış açısıyla, etkili ve verimli bilgi sistemleri (BS) için satın alma, geliştirme ve uygulama plan ve yordamları. Bilgi sistemlerinin stratejik unsurlarla uyumu ve bu unsurların planlanması, altyapı işletimi. BS yönetişim çerçevesi ve yöntemleri, iyi uygulamalar. Uygulamalar.

( 3 + 0 + 0 )
3
6

AKTS

6

Kredi

3

Saatler

(3 + 0 + 0 )

İŞ SÜREÇLERİ MÜHENDİSLİĞİ

MIS334

( 3 + 0 + 0 )
3
6

AKTS

6

Kredi

3

Saatler

(3 + 0 + 0 )

Sunucu Tarafı Programlama

IT235

( 3 + 0 + 0 )
4
7

AKTS

7

Kredi

4

Saatler

(3 + 0 + 0 )

Finansal Muhasebe

MAN211

Muhasebe prensip ve kavramlarına giriş, kayıt altına alma işlemi, hesaplarda düzeltme ve finansal tablo hazırlama, muhasebe döngüsünü kapatma, emtia ticareti operasyonunun muhasebeleştirilmesi, iç hesap kontrol ve kasa.

( 3 + 0 + 0 )
3
6

AKTS

6

Kredi

3

Saatler

(3 + 0 + 0 )

Yönetim Muhasebesi

MAN212

Senetli ve senetsiz alacakların muhasebeleştirilmesi, envanter ve satılan malın maliyetinin hesaplanması, maddi ve maddi olmayan duran varlıklarda eskime payı hesaplanması, finansal durum analizleri, üretim şirketlerinde muhasebe kayıtları.

( 3 + 0 + 0 )
3
6

AKTS

6

Kredi

3

Saatler

(3 + 0 + 0 )

Pazarlama İlkeleri

MAN341

Firmanın pazarlama stratejisi, hedef pazarların belirlenmesi, pazarlama karmasının, pazar bölümlerinin ve pazar kapsama stratejilerinin belirlenmesi.

( 3 + 0 + 0 )
3
6

AKTS

6

Kredi

3

Saatler

(3 + 0 + 0 )