Hizmetler

Help Desk

Kullanıcıların, bilgisayarları ile olan yazılım ya da donanım sorunlarının mümkünse olduğu yerde giderilmesi, mümkün olmadığı durumlarda ise Bilgi İşlem Donanım Merkezine alınarak bakım ve onarımlarının yapılması.

Donanım, Bakım ve Onarım Hizmeti

Kullanıcıların ihtiyaç duydukları donanımların günümüz teknolojisine en uygun marka ve modeli tespit edilerek bilgisayara kurulması, kurulu donanımları ile ilgili meydana gelen arızaların giderilmesi.

Rektörlüğümüzce onaylanan e-posta kullanım politikamız aşağıdaki şekilde bilgilernize sunulmuştur. Belirlenen politika ve kota bilgilerinin dışında taleplerde bulunmadığınız için teşekkür ederiz.

  • Kurumdan ayrılan personelin mail erişimi, ayrılış günü mesai bitimi ile kapatılacaktır.
  • Ayrılacak personelimiz, dilerse çıkış tarihinden önce e-posta yedeğini .pst uzantılı dosya şeklinde Outlook uygulaması ile alabilir.
  • Personel işten ayrılmasına rağmen proje yada ders notları girebilmesi için önceden yazılı olarak bildirmek koşulu ile e-posta hesabını 1 aya kadar açık bırakabilecektir. Ancak e-posta hesabı ile mail atma yetkisi olmayacaktır.
  • İşten çıkan personelin mail adresi yeni başlayan personele tanımlanmamaktadır.
  • E-posta kota yükseltme talebi, kişinin bağlı olduğu birim yöneticisinin yazılı onayı ile en fazla 5 gb'a kadar yükseltilebilmektedir.
  • E-posta alma ve atma kotamız 35 MB ile sınırlıdır.
  • Çalışan personelimizin e-posta hesabında kota aşımı olan durumlarda mailbox yedekleme .pst üzerinden local pc'ye yapılmaktadır.

Pozisyonlara göre belirlenen e-posta kotaları aşağıdaki gibidir;

E-posta Kota Kullanımı

Yönetim: 10 GB
DEKAN-DB-MDR: 5 GB
Öğretim Görevlisi-Uzman ve Memur: 1.5 GB