DGS EK Kayıt Duyurusu

Değerli Öğrencilerimiz,

2023 DGS Ek Kayıtları Üniversitemizde ''Çevrim-içi'' ve ''Fiziki'' olarak tercihinize göre gerçekleşecektir.

e-Devlet üzerinden elektronik kayıt işlemi 13-16 Ekim 2023 tarihleri arasında, fiziki kayıtlar ise 13-19 Ekim 2023 tarihleri arasında gerçekleşecek olup, e-Devlet kaydı zorunlu olmayıp, isteğe bağlıdır.

Dileyen öğrencilerimiz kampüslerimize gelerek fiziki olarak kayıt yaptırabilir.  

  • e-Devlet üzerinden kayıtlanacak Mali yükümlülüğü olmayan ''tam burslu'' öğrencilerimiz,
  • e-Devlet sistemine e-Devlet şifreleri ile direkt girip, Işık Üniversitesi kayıt alanını seçtikten sonra kayıt adımlarını takip ederek kayıtlanabilirler.
  • e-Devlet üzerinden kayıt yaptıran tam burslu öğrencilerimizin kayıt işleminin tamamlanmasından sonra "Elektronik Kayıt Belgesi"nin çıktısını mutlaka almaları gerekmektedir. Bu belge kayıt işleminin tamamlandığını belgelemektedir. Belge, kayıt yaptıran öğrenci tarafından saklanmalı ve kayıt evrakları ile birlikte ilgili mail grubuna gönderilmelidir.
  • e-Devlet üzerinden kayıt olan tam burslu öğrencilerin kesin kayıtları Öğrenci Bilgi Sistemlerimizde 1 gün sonra tamamlanmaktadır.
  • Kesin kaydı tamamlanan öğrencilerimizin DGS kayıt belgelerini 2023kayitevrak@isikun.edu.tr mail grubuna tarayarak göndermeleri zorunludur.

Mail ile ulaştırmanız gereken evraklar;

  • DGS Ek sınav sonuç belgesinin internet  çıktısı (DGS)
  • Önlisans Diploması veya Mezuniyet Belgesinin aslı ve fotokopisi ( aslı görüldükten sonra fotokopisi alınacaktır.)
  • Ders İçerikleri (Kayıt Sırasında Mutlaka Teslim Edilecektir.)
  • Transcript (Onaylanmış)
  • Son altı ay içerisinde, adayı kolaylıkla tanıtabilecek şekilde önden çekilmiş 3 adet  (4,5 cm x 6 cm) fotoğraf
  • Nüfus cüzdanı arkalı önlü fotokopisi

 KAYIT ADIMLARI;

  • Kayıt şekline karar ver; Çevrim-içi mi? E-devlet üzerinden mi?  Fiziki mi?
  • Kayıt evraklarını tara ya da resmini çekip, 2023kayitevrak@isikun.edu.tr adresine TC ve isim soy isim belirterek gönder. Evrakların gönderilmemesi durumunda kayıt tamamlanamaz.
  • Tam burslu öğrenci değil isen Mali yükümlülüğünü yerine getir.
  • Kayıt işlemini tamamla.

Mali Yükümlülüğü olan Öğrencilerin Kayıtları;

e-Devlet üzerinden kayıt olmadan önce (tam burslu öğrenciler hariç), öğrencilerin mali yükümlülüklerini yerine getirmesi gerekmektedir.

Eğitim ücretinizi çevrim-içi ödeme ya da EFT/Havale ile gerçekleştirebilirsiniz.

EFT ya da Havale yapmak için;

Alıcı AdıFEYZİYE MEKTEPLERİ VAKFI IŞIK ÜNİVERSİTESİ
ŞubeYAPI VE KREDİ BANKASI A.Ş. - İNÖNÜ CADDESİ TİCARİ ŞUBESİ
IBANTR80 0006 7010 0000 0090 1197 09
*Açıklamaya Öğrenci Adı-Soyadı ve TC Numarası mutlaka yazılmalıdır

 Uzaktan Ödeme sistemlerimiz için;

https://odeme.isikun.edu.tr/ linke tıklayınız.

Ödeme işlemi gerçekleşen öğrenciler, bir sonraki gün e-Devlet üzerinden kayıt gerçekleştirebilirler.

Uzaktan gerçekleştirilen kayıtlarda,

Alıcı AdıFEYZİYE MEKTEPLERİ VAKFI IŞIK ÜNİVERSİTESİ
ŞubeYAPI VE KREDİ BANKASI A.Ş. - İNÖNÜ CADDESİ TİCARİ ŞUBESİ
IBANTR80 0006 7010 0000 0090 1197 09
*Açıklamaya Öğrenci Adı-Soyadı ve TC Numarası mutlaka yazılmalıdır
  • Kesin kaydın tamamlanabilmesi için öğrencilerimizin DGS Ek kayıt belgelerini 2023kayitevrak@isikun.edu.tr mail grubuna tarayarak göndermeleri zorunludur.

Eğitim Dili İngilizce olan programlarımızda ve isteğe bağlı İngilizce Hazırlık Okulu için sınavlarımız detaylar ve sınava ait açıklamalar resmi web sayfamızda yer alıyor.

Placement Sınavı: 

23 Ekim 2023 günü, saat 09:00'da, SFL Binasında, yüz yüze (sınav süresi: 75 dk.)

Proficiency/Muafiyet Sınavı

(Placement Sınavı'ndan başarılı olanlar içindir. Diğerleri direk olarak Hazırlık sınıfına yerleştirilirler.)

Yazılı bölümler: 23 Ekim 2023 günü, başlangıç saati: 12:00 bitiş saati: 15:30, SFL Binasında, yüz yüze

Konuşma bölümü: 24 Ekim 2023 günü, saat 14:00'de, SFL Binasında, yüz yüze yapılacaktır.

Sınavla ilgili sorularınız için sflinfo@isikun.edu.tr adresine mesaj atabilirsiniz. Sınavlar hakkında detaylı bilgi için: https://www.isikun.edu.tr/akademik/sfl/sinavlar

ÖNEMLİ HATIRLATMA !!!

Elektronik kayıt işlemini gerçekleştiren öğrencilerimizin, kesin kayıt evraklarını 2023kayitevrak@isikun.edu.tr adreslerine göndermeleri zorunlu olup ayrıca bahar yarıyılı başlangıcına kadar Öğrenci İşleri Daire Başkanlığımızın eğitim gördüğünüz Şile/Maslak Kampüslerinde bulunan ofislerine evrakların orijinallerini ulaştırmanız gerekmektedir.

 e-Devlet üzerinden kayıt yaptıranlar kayıt işleminin tamamlanmasından sonra "Elektronik Kayıt Belgesi"nin çıktısını mutlaka almalıdırlar. Bu belge kayıt işleminin tamamlandığını belgelemektedir. Belge  kayıt yaptıran öğrenci tarafından saklanmalıdır.

ÖN LİSANS  MEZUNİYETİNE İLİŞKİN BİLGİNİN e-DEVLET SİSTEMİNE AKTARILMAMIŞ OLMASI NEDENİ İLE e-DEVLET ÜZERİNDEN KAYIT YAPAMAYACAK ÖĞRENCİLERİMİZ;

13-19 Ekim 2023 tarihleri arasında eğitim görecekleri kampüslere randevu alıp gelerek şahsen kayıt işlemi gerçekleştireceklerdir. Kayda gelmeden önce ödeme işlemini aşağıdaki seçenekler ile yapabilirsiniz.

Eğitim ücretinizi çevrim-içi ödeme ya da EFT/Havale ile ödeyebilirsiniz.

EFT yada Havale yapmak için ;

Alıcı AdıFEYZİYE MEKTEPLERİ VAKFI IŞIK ÜNİVERSİTESİ
ŞubeYAPI VE KREDİ BANKASI A.Ş. - İNÖNÜ CADDESİ TİCARİ ŞUBESİ
IBANTR80 0006 7010 0000 0090 1197 09
*Açıklamaya Öğrenci Adı-Soyadı ve TC Numarası mutlaka yazılmalıdır

Uzaktan Ödeme sistemlerimiz için;

https://odeme.isikun.edu.tr/ linke tıklayınız.

Kayıtta problem yaşamamak adına ödemenizi tamamlayarak Kampüslerimize kayda gelmenizi öneririz.

Kesin Kayıt İşlemlerinde getirmeniz gereken evraklar;

  • DGS Ek sınav sonuç belgesinin internet  çıktısı (DGS)
  • Önlisans Diploması veya Mezuniyet Belgesinin aslı ve fotokopisi ( aslı görüldükten sonra fotokopisi alınacaktır.)
  • Ders İçerikleri (Kayıt Sırasında Mutlaka Teslim Edilecektir.)
  • Transcript (Onaylanmış)
  • Son altı ay içerisinde, adayı kolaylıkla tanıtabilecek şekilde önden çekilmiş 3 adet  (4,5 cm x 6 cm) fotoğraf
  • Nüfus cüzdanı arkalı önlü fotokopisi

Yurt başvuruları Üniversitemiz resmi web sayfası üzerinden yapılmaktadır.